Jorieke123 Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Een bevriend bedrijfje bij ons in de buurt (Doesburg), krijgt een boel spullen aangeleverd op pallets, en heeft er dus een boel over. Ze hergebruiken en versturen er ook weer op, maar de aanvoer is groter dan de afvoer. Het betreft van allerlei verschillende blokpallets, die dus 1 bij 1,2 meter meten. Nieuw, ouder, stevig, minder stevig, etc. Het zou dus mooi zijn als ze er weer iemand blij mee maken. PB mij voor hun contact gegevens, afhalen kan alleen doordeweeks tijdens kantooruren. Als je op zoek bent naar bepaalde houtsoorten, of aantal planken per pallet, of andere zaken, dan mag je uiteraard de stapels ompakken. Ik ga er van uit dat je de boel dan ook weer netjes achterlaat Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
popke Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Oe ik wel....altijd handig om er wat te hebben liggen. Even nadenken of ik volgende week de baby ergens kan parkeren en ze kan ophalen. Als dat mag, want je kent mij natuurlijk niet...je hoort misschien nog via pb van me! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts