Geplaatst: 28 juli 20159 j Beste mede-forum leden, Binnenkort krijg ik de beschikking over een 3x3m (koude) kas, waar ik druiven in wil gaan zetten. Welke resistente soorten voor in de (koude) kas raden jullie mij aan? Dank alvast!
Geplaatst: 28 juli 20159 j Hallo Jody! Wil je de druiven voor de wijn of voor de consumptie? En als je voor consumptie gaat, heb je een voorkeur voor pitloos / met pit of kleur? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 29 juli 20159 j Auteur Beste Frank, Ik wilde graag wijndruiven in de kas plaatsen (rood en wit) Met vriendelijke groeten, jody
Geplaatst: 29 juli 20159 j Dan zijn er best wel wat leuke opties! Toevallig nieuw in ons assortiment zijn de klassiekers 'Chardonnay' en 'Cabernet Sauvignon'. Dat zijn toch wel twee van de beste franse wijndruiven. Buiten zou ik ze niet aanbevelen, want daar is het niet warm genoeg voor, maar in de kas moet dat makkelijk kunnen. Zijn overigens niet de enige opties, maar ik denk dat er wel medemoestuinforummers zijn die wat meer aanbevelingen hebben Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.