bart646 Geplaatst: 4 september 2015 Share Geplaatst: 4 september 2015 Bij badur Garden een Fruteria besteld maar wat er op gestuurd is, is wel gevoelig voor krulblad en de perzik is verre van rijp. De boom oogt nu gezond dacht ik. De echte Fruteria perzikken zijn al op en die boom heb ik bij Artevos weg (kweeker van het ras) die heeft ook geen last van krulblad alleen moet ik goed dunnen. De foto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 4 september 2015 Share Geplaatst: 4 september 2015 foto doet me (terug)denken aan 30 j geleden toen ik begon met perziken.gezien de late kleuring én de krulgevoeligheid gok ik op 'Wassenberger"ergens eind sept. rijp Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bart646 Geplaatst: 4 september 2015 Auteur Share Geplaatst: 4 september 2015 Nou moet ik zeggen persica dat ik sins 3/4 jaar perziken heb en het me prima bevalt. Ik heb wel op de boom op de foto enkele chipbuds geplaatst van mijn benedicte. Ook iets gevoelig voor krul maar 1 van de beste perzikken die ik ooit geproefd heb! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.