Geplaatst: 24 oktober 201510 j Een vriend van me kreeg gisteren zijn tel. bestelling van Boomkwekerij ‘De Batterijen’ uit Ochten geleverd.Hij had een klein blijvende pruimenboom besteld, en op mijn aanraden was zijn onderstam keuze op VVA-1 gevallen, volgens de online webshop (verkrijgbaar). Bij levering bleek de onderstam echter geen zwak groeiende te zijn, na tel. contact kwam de verkoper met het verhaal dat er geen bomen op VVA-1 beschikbaar waren?! Dus werd het volgens hem maar een St Juliën A , gewoon omdat deze ook wel zwak groeiend zou zijn… Omdat hij bij zijn bestelling zo nadrukkelijk had aangegeven dat het boompje echt een zwakke groeikracht moest hebben i.v.m zijn beschikbare ruimte kun je je afvragen, de verkoper kent zijn vak niet, of,.. je wordt bedrogen waar je bij staat? Persoonlijk houd ik het bij dit laatste. Indien er geen bomen op voorraad waren op VVA-1 had de verkoper op zijn minst de klant hierover kunnen informeren lijkt mij toch?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.