timvk2000 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 (aangepast) hoi allemaal, nu ben ik bezig mijn kruidentuin in orde te maken en ben ik nog opzoek naar wat leuke stekjes.ik sta voor alle soorten kruiden open. ik zou graag zaden/stekjes ruilen tegen iets van zaden en stekjes die ik heb.bijv. zaden van:palmkoolchinese koolbieslookmosterdzaad pootgoed van:knoflook 'thermidome'sjalot 'red sun' verder kan ik stekjes nemen van:blauwe bes 'bleucrop'blauwe honingbes 'fialka'loganbes ik ben op zoek naar zaden/stekjes in de omgeving van Haaren / Vught (in Noord-Brabant)of de mogelijkheid om op te sturen graag hoor ik het. groetjes Tim van Keulen 9 april 2016 aangepast door Gast Quote
speets Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Tim, als je t.z.t. hier verslag wilt doen van hoe de teunisbloemen smaakten, wil ik je wel wat zaad sturen PB me je adres maar. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.