timvk2000 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Voor iedereen die intresse heeft. Ik verkoop kruiden thee melanges. Biologisch en uit eigen tuin. Ik woon in Haaren noord Brabant. Verzending is ook mogelijk. per zakje 2 a 3 grote koppen thee. 50 cent per zakje of 4 zakjes voor 1.50 euro. Luxe thee in zakje voor 2 a 3 koppen thee. Extra luxe door veel meer bloemen en extra munt 75 cent per zakje of 4 zakjes voor 2 euro. Ook heb ik een potje met super deluxe thee. Dit is met munt citroenmelisse Goudsbloem Kaasjeskruid kamille en stokroos. Dus enkel kostbare ingrediƫnten voor 10 koppen thee 5 euroDe opbrengst investeer ik in De gemeenschappelijke Samentuin Van Haaren. Hier werken we als vrijwilligers aan een mooie biologische tuin. Zonder een vast budget. Over die tuin kun je hier meer lezen:https://www.moestuinforum.nl/blog/timvk2000/de_samentuin_van_haaren_b-6128.html#repliesGroetjes tim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts