watnou Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 hallo,ik heb een waterpomp met benzinemotor deze wordt gestart d.m.v. een trekstarter kan ik deze nu ook starten door een dop op de bout te zetten van de trekstarter en dan met de accuboormachine erop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scubapat Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Ik denk dat een accuboormachine niet krachtig genoeg zal zijn.Het moment van die benzinemotor is volgens mij veel te groot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoon peter Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Het is een beetje laat, maar het gaat prima met een accuboormachine.Een tijd geleden zag ik zelfs een filmpje op you tube, waar verschillende tuinmachines zo gestart werden, het alleen wel weer erg jammer dat ik het niet kon terug vinden, anders had ik je de link kunnen geven. Er waren ook zitmaaiers bij en die hebben toch behoorlijke motoren er in zitten.Misschien is er iemand met betere zoek kwaliteiten dan ik die het weet te vinden. Peter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 deze?zoek op drill starting engines Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoon peter Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Ja het was met name het eerst filmpje wat ik in gedachte had.Dankjewel Robo. Peter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts