Geplaatst: 3 januari 20178 j Hallo, Kan iemand me a.u.b. vertellen wat juist het verschil is tussen Liquisol, Blanca en Temperzon (functie, prijs, voor- en nadelen)?Welke is het nuttigst om aan te kopen? Alvast bedankt. Groetjes, Eva
Geplaatst: 4 januari 20178 j welkom liquisol is de naam van verschillende soorten acrylverf die warmtestraling en uv tegenhoudt, je hebt er een afwasbare variant vanuit de factsheet: acrylate polymers, inert inorganic pigment covered with various metal oxides,additives & stabiliserszou ik niet willen gebruiken in mijn moestuin blanca is een krijtverf, natuurlijke (kalk) ingrediënten, voor binnenshuis mi; kan ín een kas aan de binnenkant maar dan kun je net zo goed kalkwater nemen temperzon is een mengsel van krijt en natuurlijke olie, de juiste samenstelling is mi geheim; gebruik je aan de buitenkant en wordt doorzichtig bij regenweer; ik vind het ideaal, het slijt in de herfst zodat je in de winter meer licht hebtje moet wel precies de verhouding water-temperzon aanhouden, bij zuinige hollanders spoelt het eerder uit
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.