Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik wil een kleine kruidentuintje aanleggen.

Maar op de allereerste plaats wil ik graag in het bezit komen van een franse dragonplantje.

Heel graag franse!!!

Met vriendelijke groeten krystyna en klaas koelewijn

Geplaatst:
Ik wil een kleine kruidentuintje aanleggen.

Maar op de allereerste plaats wil ik graag in het bezit komen van een franse dragonplantje.

Heel graag franse!!!

Met vriendelijke groeten krystyna en klaas koelewijn

Ik wist niet dat dragon (latijnse naam: Artemisia dracunculus) in Frankrijk een andere plant is Mijn Franse buurvrouw noemt het wel anders ja (Estragon) maar dat komt omdat ze geen nederlands spreekt.

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:

Zo grappig dit. mijn buurvrouw wil graag een Poolse dragon..dat moet de echte zijn. ik heb wel prima dragon, met veel smaak, hier gekregen, heeft zich nog niet uitgezaaid of uitlopers gevormd, ik hou het voor je in de gaten. En anders op vakantie gewoon eentje kopen in het Franse tuincentrum.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Russische dragon woekert en zaait zich rijkelijk uit, de Franse woekert niet en zaait zich ook niet uit.

Geplaatst:
Russische dragon woekert en zaait zich rijkelijk uit, de Franse woekert niet en zaait zich ook niet uit.

Dank Dennis, dan heb ik in ieder geval de Franse!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic