Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een jaar geleden een druif Himrod gekocht en die geeft nu een klein trosje druiven. De kleine druifjes zijn wel zoet maar bevatten allemaal een grote pit. Ik dacht juist dat Himrod pitloos was. De leverancier zei dat dit wel normaal is en vaker voor komt bij zeer mooi weer tijdens de bestuiving. Toch sluit hij een verkeerd etiket ook niet uit. Wat is jullie ervaring met de (pitloze) Himrod?

Geplaatst:

@ Jorieke123, ik zou al dik tevreden zijn als er zoals bij jou piep kleine pitjes in zouden zitten. Dat heb ik ook altijd gehoord bij pitloze druiven dat er wel soort van pitjes in zitten maar eigenlijk niet echt waarneembaar. Hier zitten er in de Himrod de zelfde grote pitten in al bij een Bianca en Vroege van der Laan die ik ook heb staan. De bessen zij ook vrij klein hier van de Himrod. Na jullie reacties denk ik steeds meer dat het geen Himrod is. Hier nog een foto van de druif:

druif89161568538807.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...