mint.and.sage Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Ha allemaal, Dit jaar voor het eerst een moestuin. Dus ik ben nogal een leek. De grond van mijn moestuin is iets zanderige grond, maar wel een hoop wormen en ander leven in de grond, dus dat lijkt me een goed teken? Ik kan gratis twee jaar oude paardenmest krijgen. Is dit geschikt? Zoja, kan ik dat nu nog door de grond spitten/harken. En hoe veel? Kortom, hoe moet ik dit aanpakken? Groet, Dorothé den Heijer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Dag Dorothé,Ja doen joh! Oude mest is mooi spul. Als het kan een maandje laten liggen op de bedden, en dan, wat nog niet door de pieren naar beneden gewerkt is, een beetje onder moffelen. Geniet ervan. En welkom hier! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 bofferd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mint.and.sage Posted January 31, 2020 Author Share Posted January 31, 2020 Bedankt voor de reacties!! Dan ga ik aan de slag. Snel de mest erop en hopelijk begin maart beginnen met zaaien! Kan niet wachten!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Snel de mest erop en hopelijk begin maart beginnen met zaaien! Kan niet wachten!! Je kan nu al wat dingen zaaien en voorzaaien.Zijn verschillende topics waar je ideeën uit kan halen.b.v.: wat-heb-je-vandaag-of-gisteren-in-de-tuin-gedaan-2020-t26066-10.html Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts