Ga naar inhoud

T-profiel met moer/bout-optie gezocht voor polycarbonaat kas

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Een aantal platen in mijn tweedehands)polycarbonaatkas zijn helemaal door, en moeten vervangen worden.

Om flexibeler te zijn in het formaat, wil ik extra T-profielen aanschaffen. Echter: ik kan geen enkele shop vinden waar ik deze profielen kan kopen.

Heeft iemand een idee waar ik deze kan aanschaffen? Of is er een andere creatieve manier om kleinere platen in mijn kas te bevestingen? Het zijn nu 2 platen van 70cm breed. Ik wil er 3 van maken: 2 x 60,5 en 1x 19 cm. (de 60,5 zijn een reguliere maat en is doorgaans betaalbaarder)

Bijgevoegd een foto van zo'n profiel. Het is een T-shaped tussenprofiel: het heeft een geul voor de polycarbonaatplaat, en aan de onderkant zit een klein geultje om de bout in te schuiven.

Alvast bedankt!

Screenshot 2023-01-30 at 10.48.28.png

aangepast door ChrisG
Geplaatst:

Dank voor beide antwoorden.

Ik denk dat ik inderdaad ga improviseren met een profiel, platstaal en metaallijm.

Het mag een semi-permanente oplossing zijn, omdat de polycarbonaat-platen vanaf de onderkant erin kunnen worden geschoven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...