Antoine Geplaatst: 11 april 2012 Share Geplaatst: 11 april 2012 Hallo, Nog een vraag, wanneer kan ik m'n Bloemkool en Broccolli en IJsbergsla in de volle grond zetten? ze staan tussen de 5 en 7 cm hoog nu.... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 april 2012 Share Geplaatst: 11 april 2012 Ik heb mijn boek er weer even bijgepakt, en daar staat, bloemkool planten half mei en Juni, en ijsbergsla van Maart tot September. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 11 april 2012 Share Geplaatst: 11 april 2012 Kijk even op de zakjes Verschillende rassen moeten op verschillende tijden de grond in..... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansK Geplaatst: 12 april 2012 Share Geplaatst: 12 april 2012 Inderdaad. Ik heb een vroege soort bloemkool en die staan er nu al in. Het hangt er ook een beetje vanaf waar je woont en de weersomstandigheden denk ik, want hier (Leiden) kan het prima, maar in het Oosten des lands heeft het nog een aantal keer 4-5 graden gevroren de laatste tijd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 12 april 2012 Share Geplaatst: 12 april 2012 Wachten op 10 /15 cm planten.beter voor alles duiven enz en ze gaan sneller groeien met de meerderen cm . Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 12 april 2012 Share Geplaatst: 12 april 2012 Precies, maar ik verspeen ze dan nog wel een keer in nieuwe potgrond, vooral die koolplantjes hebben die nieuwe voeding wel nodig om tot die 10/15 cm te komen. Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
GroentenInfo Geplaatst: 13 april 2012 Share Geplaatst: 13 april 2012 Bloemkook en broccoli en ijsbersla kunnen alle de grond in. Voldoende grote planten hebben zo'n vier echte blaadjes. Toch zeker in het voorjaar. mvgLuc Quote GroentenInfo & Plantaardigwww.groenteninfo.com & www.plantaardig.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.