Jorieke123 Geplaatst: 31 juli 2024 Geplaatst: 31 juli 2024 Nou het is hier een beetje off-topic natuurlijk, maar goed: pepertjes ontpitten, ondertussen een pannetje met azijn en suiker opzetten (ik doe half/half), zodra dat lekker heet is doe ik de pepertjes er in. Even een tijdje mee laten koken (nou ja, ik laat het niet echt actief borrelen want dat is lastig met die holle pepers die dan steeds boven komen drijven) en ze er dan uit scheppen en in hete jampotten doen. Er gaan er meer in een pot dan je zou denken, zo in gekookte vorm. Beetje proppen dus ook, want daarna giet je die hete azijn met suiker er op en na het sluiten en op de kop zetten van de pot zal je zien dat er alsnog wel wat pepers bij hadden gepast. Pro-tip: stop de pepers met hun opening naar boven in de pot want dan loopt het vocht overal netjes in en heb je geen luchtbellen. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 31 juli 2024 Geplaatst: 31 juli 2024 Dankjewel, ik moet nog even mijn weg vinden in de juiste topics. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.