Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mag ik me even voorstellen

sansareli

Aanbevolen berichten

Ik ben Sandra, 40 jaar jong en woon in de provincie Antwerpen.

Ik ben getrouwd en heb 2 puberende dochters.

Wij hebben een moestuin van 200 m² aan ons huis met zoveel mogelijk verschillende groenten erin. We hebben ook een aantal fruitstruiken staan.

Verder wonen hier ook nog 4 kippen en zit onze vijver vol met vis.

Omdat ik halftijds zelfstandig werk, kan ik genoeg tijd in de moestuin spenderen.

Daarnaast hebben we nog een siertuin van ongeveer 800 m² te onderhouden.

Als ik naast het huishouden en tuinwerk nog tijd over heb, dan bak en kook ik graag wat lekkers in de keuken.

Of een spannend boek kan me ook altijd boeien.

Ik las hier al een tijd mee, maar wou me nu ook eens voorstellen en wat mee komen babbelen (en klagen ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom,, klagen? lijkt me nu niet zo nodig, je tuin groot genoeg, 2 grote dochters om je een handje toe te steken, al eerder bezig met tuinieren dus moet je de kneepjes toch wel onder de knie hebben.

Maar op dit forum is altijd wel wat te lezen, dus veel plezier hier

vr groet Wilma 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn tweede moestuinjaar. Dus zoveel ervaring heb ik nog niet. 2 jaar geleden hebben wij dit huis gekocht en zijn dus nog volop bezig de tuininrichting te verbeteren. Veel planten stonden gewoon op de verkeerde plaats. In de volle zon, terwijl ze beter in halfschaduw zouden staan enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...