sansareli Geplaatst: 21 juli 2012 Share Geplaatst: 21 juli 2012 Ik ben Sandra, 40 jaar jong en woon in de provincie Antwerpen.Ik ben getrouwd en heb 2 puberende dochters.Wij hebben een moestuin van 200 m² aan ons huis met zoveel mogelijk verschillende groenten erin. We hebben ook een aantal fruitstruiken staan.Verder wonen hier ook nog 4 kippen en zit onze vijver vol met vis.Omdat ik halftijds zelfstandig werk, kan ik genoeg tijd in de moestuin spenderen. Daarnaast hebben we nog een siertuin van ongeveer 800 m² te onderhouden.Als ik naast het huishouden en tuinwerk nog tijd over heb, dan bak en kook ik graag wat lekkers in de keuken. Of een spannend boek kan me ook altijd boeien. Ik las hier al een tijd mee, maar wou me nu ook eens voorstellen en wat mee komen babbelen (en klagen ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 juli 2012 Share Geplaatst: 21 juli 2012 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma2 Geplaatst: 21 juli 2012 Share Geplaatst: 21 juli 2012 welkom,, klagen? lijkt me nu niet zo nodig, je tuin groot genoeg, 2 grote dochters om je een handje toe te steken, al eerder bezig met tuinieren dus moet je de kneepjes toch wel onder de knie hebben.Maar op dit forum is altijd wel wat te lezen, dus veel plezier hiervr groet Wilma 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dennis29 Geplaatst: 22 juli 2012 Share Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 22 juli 2012 Share Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom! Zijn de vissen in de vijver om te serveren op een bedje van groente? Of gewoon voor de hobby? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
brenda_janssen Geplaatst: 22 juli 2012 Share Geplaatst: 22 juli 2012 welkom... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
@lie Geplaatst: 22 juli 2012 Share Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 22 juli 2012 Share Geplaatst: 22 juli 2012 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sansareli Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Share Geplaatst: 22 juli 2012 vissen zijn allemaal een soort van goudvissen, dus niet echt smakelijk denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sansareli Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Share Geplaatst: 22 juli 2012 Dit is mijn tweede moestuinjaar. Dus zoveel ervaring heb ik nog niet. 2 jaar geleden hebben wij dit huis gekocht en zijn dus nog volop bezig de tuininrichting te verbeteren. Veel planten stonden gewoon op de verkeerde plaats. In de volle zon, terwijl ze beter in halfschaduw zouden staan enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.