Ga naar inhoud

Vanaf welke leeftijd is een bok dek rijp

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

van af welke leeftijd is een melkgeiten bok dekrijp

het bok je is 18-5 2012 geboren ...het is een saanengeiten bok wit van kleur

hij zal 2 bonte melkgeiten moeten bevruchten als hij dit nu al aan kan .hij word gewoon bij de geiten in de wei gezet

we hopen dat hij al dekrijp is

Geplaatst:

volgende week gaan we hem ophallen ..hij is ras zuiver das wel mooi

hoop dat we er mooie jonge van gaan krijgen

Geplaatst:

ja hoop dat ze snel ritsig worden ......zal als ik daar kom even foto,s van de dames maken

de melkgeiten zijn van een vriend van mij ......als alles goed gaat met het dekken en werpen kan ik me een jonge melkgeit uitzoeken

hoop dat er bij zitten die hoorntjes krijgen ........een geit is ongehoord de andere geit is met hoorens de bok is ook ongehoord( wel jammer maar er was geen melkbok te krijgen hier in de buurt die wel hoorns had

nu wachten tot de bok komt komende week

Geplaatst:

Hoera de bok hebben we opgehaald

de dames keken hun ogen uit .. alleen bonte katrien wilde hem even op haar horens nemen .we hebben hem even apart gezet wel dat de dames hem kunnen ruiken en zien zelf neus en neus kunnen snuffelen .over plus-2 daagjes gaat hij los eens kijken wat ze dan doen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...