Gast jack Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 van af welke leeftijd is een melkgeiten bok dekrijp het bok je is 18-5 2012 geboren ...het is een saanengeiten bok wit van kleur hij zal 2 bonte melkgeiten moeten bevruchten als hij dit nu al aan kan .hij word gewoon bij de geiten in de wei gezet we hopen dat hij al dekrijp is Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Met een maand of 5 al wel denk ik. Soms misschien al eerder? Hij zal soms wel iets teveel willen denk ik, omdat hij nog jong (en puber?) is. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gast jack Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 volgende week gaan we hem ophallen ..hij is ras zuiver das wel mooi hoop dat we er mooie jonge van gaan krijgen Quote
thea Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 De dames moeten eerst tochtig zijn ,anders krijg hij GEEN kans. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
helena Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Dat gaat vanzelf nu de dagen korten en wanneer ze bok ruiken helemaal Quote
Gast jack Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 ja hoop dat ze snel ritsig worden ......zal als ik daar kom even foto,s van de dames maken de melkgeiten zijn van een vriend van mij ......als alles goed gaat met het dekken en werpen kan ik me een jonge melkgeit uitzoeken hoop dat er bij zitten die hoorntjes krijgen ........een geit is ongehoord de andere geit is met hoorens de bok is ook ongehoord( wel jammer maar er was geen melkbok te krijgen hier in de buurt die wel hoorns had nu wachten tot de bok komt komende week Quote
Gast jack Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Hoera de bok hebben we opgehaald de dames keken hun ogen uit .. alleen bonte katrien wilde hem even op haar horens nemen .we hebben hem even apart gezet wel dat de dames hem kunnen ruiken en zien zelf neus en neus kunnen snuffelen .over plus-2 daagjes gaat hij los eens kijken wat ze dan doen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.