Geplaatst: 15 februari 201312 j Ik heb een frambozenstruik die ik graag wil verplaatsen. Kan dat nu nog? Daarnaast wil ik er graag een paar frambozenstruiken bij. Ben ik dan al te laat? Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Geplaatst: 15 februari 201312 j Perfect op tijdgraaf hem uit , schud de aarde er af , en je kan hem ongetwijfeld in stukken doen , zo heb je meteen meerdere planten
Geplaatst: 15 februari 201312 j Auteur Als ik hem in "stukken" doe krijg je dit jaar dan ook nog vruchten? Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Geplaatst: 16 februari 201312 j Auteur Bedankt voor de tips! Ik heb vanochtend vier draden gespannen en de frambozenstruik in "stukken" gedaan (ging heel soepel) en opnieuw in de gepland. Nu afwachten.... Urban farming , stadsboeren: Daarover gaat Goed boeren in de Stad, in de breedste zin van het woord.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.