Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

TIP: Partij plantenstokken (Op de valreep!)


Aanbevolen berichten

Als er iemand nog plantenstokken zoekt voor een goedkope prijs?

 

https://www.troostwijkauctions.com/nl/partij-kunststof-plantenstokken/03-17523-13571-2165520/

2954867?height=500&width=728&mode=pad

 

Momenteel is het hoogste bod 60euro. Hij loopt nog zo'n 18 uur.

Ophalen is in Heerhugowaard, vlakbij Alkmaar (Noord-Holland).

 

Misschien leuk voor iemand die nog wat kan gebruiken in z'n moestuin ofzo.

(En als je lang moet rijden.. Best kans dat de prijs per stok dan alsnog goedkoper is dan normaal he)

 

 

Oja, Je krijgt de stelling er sowieso ook bij.

En ze hebben een bezorgservice, maar dan zal je snel 60eur kwijt zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Failliet tuincentrum: https://www.troostwijkauctions.com/nl/jaap-kooy-voorraden/01-17523/

 

Zonde dat die nu afvallen, maar dat hoort natuurlijk bij deze economische tijden. Ik hoop dat er bij alle spullen een mooi bod aan komt voor de eigenaar(esse).

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zeker in eerste aanleg een interessante veiling! Veel diverse kavels maar niet veel voor de moestuinder. En de interessante kavels waren ook best populair.

 

Het was een tuincentrum in mijn dorp/stad die ik niet heel erg ga missen eigenlijk.. Het was al jaren een sombere tent. We hebben nog een redelijk grote Intratuin in het zuiden, een voormalige groenrijk (tegenwoordig 'tuingoedkoop.nl') in het noorden en een Welkoop in een dorp paar kilometer ten noorden van Heerhugowaard over.

Zelf schoot mij heel even door het hoofd een Welkoop te beginnen in het pand van Jaap Kooy omdat vlak daar achter een nieuwbouw project uit de grond wordt getrokken. Welkoop vind ik meer geschikt voor de moetuinder dan een tuincentrum. Maar het avontuur is voor mij te groot.

 

Uiteraard heb ik geboden op een aantal kavels maar omdat op de prijzen nog de BTW (21%) en daarop nog eens 16% veilingkosten en over die 16% nogeens 21% BTW komt vond ik het al snel niet meer interessant. Zelfs op een oud plaat glas wat ik voor mijn kas kon gebruiken samen met een beetje verweerd tuinhout werd ik bij € 5,- (excl. kosten) nog ruim overboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...