sunny82 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hallo,de eerste radijsjes en sugarsnaps komen uit in mijn MM.Maar ik zie nu overal mieren lopen bovenop de mm-mix.Kan dit kwaad? Maken ze mijn plantjes kapot? Of kan ik ze gewoon laten lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Else Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Mieren doen helemaal niks met je planten. Juist goed want ze eten luizen en zo op en ze maken de grond lekker los met hun gangetjes. Dus lekker laten zitten. Ik heb zelf ook altijd veel mieren. Beter buiten dan binnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Zie ook hier: mieren-in-de-kas-t1314.html? En hier: bladluis-explosie-t5643-30.html? (zoek in dat topic even op het woord 'mieren' en filter zo de berichten) knolselderij-t5255.html? zwarte-mieren-op-een-net-aangeplante-doyenne-du-comice-t4915.html? mieren-in-m-n-tuinbonen-t4603.html? rode-bietjes-en-rabarber-aangevreten-t4813.html? Hier rechtsbovenin zit een zoekfunctie, bijna alles is hier al wel eens besproken Mocht je dan alsnog vragen of tips hebben, dan kan je die posten in 1 van die oudere topics. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts