Bouwvrouwe Geplaatst: 30 juni 2013 Geplaatst: 30 juni 2013 Dag allemaal, Als actieve tuinierder bezoek ik regelmatig dit forum. Zo zag ik ook jullie chats over een extra moestuindag op 21 september.Graag zou ik ook willen langskomen als dat mag en aanmelden nog kan.Ik heb geen idee wat dan vervolgens de bedoeling is als ik al welkom ben:? Hoe laat en waar moet iedereen op de 21ste er zijn?Is het alleen moestuinplanten ruilen of is alles welkom?En dan gewoon een berichtje hier neerzetten met planten (zaadjes) onder voorbehoud van een succesvolle zomer Eten/ drinken mee om de gastvrouw/-heer te ontlasten, zo ja, wat lusten jullie?Wat komt er nog meer bij kijken?En, als ik welkom ben, is er iemand die mee wil rijden - ik woon vlakbij Culemborg - Ik hoor graag jullie reactie en adviezen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Iedereen is welkom! En er is eigenlijk niet echt veel 'de bedoeling'. Gewoon de 21e naar Zelhem komen, en eten en ruilen en kletsen en nog meer kletsen. Wil je wat lekkers maken, dan willen wij graag proeven! Er zijn niet echt openings- en sluitingstijden, maar rond de lunch is het vaak lekker druk. Dan eten we wat, drinken we wat.Daaromheen lopen, staan, zitten we op het erf en in de tuin en in de weitjes. Je kunt een soort van stalletje opzetten met ruilgoed, maar als je dat niet hebt dan is dat ook helemaal goed. De 1 heeft wat zaadjes bij zich, de ander hele uitstallingen met labels en enorme planten en potten die van te voren hier op het forum al aan mensen zijn beloofd. De 1 kletst honderduit, de ander kijkt wat meer de kat uit de boom en loopt wat rond. Van alles wat zeg maar. Er zijn mensen die elkaar al meerdere keren hebben gezien, en er zijn nieuwe gezichten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bouwvrouwe Geplaatst: 1 juli 2013 Auteur Geplaatst: 1 juli 2013 Klinkt goed, Jorieke, Ga manlief maar eens bewerken om me die dag vrij te spelen hier en kijken of ik een hapje of iets mee kan nemen of, als de appeloogst goed is, wellicht een zomerappelsapje. Zelhem weet ik wel te vinden, maar hoe kom ik aan het adres? Ik zal in ieder geval binnenkort een lijstje hier op het forum zetten met mogelijke stekjes en/of tegen die tijd verwachte zaadjes. Het lijkt me erg leuk, beetje zonnetje erbij zou helemaal leuk zijn Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Het adres is oosterwijkweg 5, maar er komt tegen die tijd ook nog een extra topic met meer info. Routebeschrijving, etc. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Theepot Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Jorieke vind je het slim om zo je adres op internet te zetten? Misschien toch even aanpassen? Quote http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Oh, ik ben goed te vinden online Mijn adres staat bijv. ook in mijn webshop. En heeft hier alle moestuinforumdagen ook gestaan. Maar bedankt voor het waarschuwen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Theepot Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 oke. graag gedaan. Quote http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.