Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

LET OP: Lidl koude bak


dennislp

Aanbevolen berichten

Afgelopen week waren er bij de lidl koude bakken verkrijgbaar. Zo'n klein kasje van 99 x 60 x 40cm.

Erg leuk ziet het er uit.. Had er dus zelf ook een gekocht.

 

Maar nu ik hem net even voor de zekerheid in elkaar wou zetten kwam ik er achter dat de twee deksels niet tegen elkaar konden (waren dus niet 100% recht) en daarnaast bleven er aan de zijkanten van de deksels ook nog een grote ruimte open (0,5 a 1cm).

 

Lijkt mij niet bepaald ideaal een koude bak met open stukjes.. Je warmte vliegt zo weg, en de slakken etc. kunnen zo naar binnen..

 

Maar als er hier mensen zijn die hem ook gekocht hebben en hem nog dicht in de doos hebben om hem dit voorjaar pas uit te pakken: Probeer hem nu snel nog even uit, nu kan je hem waarschijnlijk nog terug brengen.. over 2 maanden niet

 

Het hoeft geen ramp te zijn trouwens, maarja, net wat je zelf fijn vindt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Met de grijze plastic sluithaakjes heb ik zo geschoven dat er geen kier meer tussen zit. Wel ontbreekt aan de 'hoge' kant iets om de daar losliggende afdekplaten in het midden op te laten rusten. Alleen in de hoeken hadden ze steun. Heb daar zelf iets met metalen beugeltjes gefabriceerd in het midden en nu zakken ze nu niet meer naar beneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...