Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

JR.S

Leden
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door JR.S

  1. Voor een vrouwtjes gele kiwi moet je wel geduld hebben dat ik zeker weet wat het is . Volgend jaar gaan er weer nieuwe in bloei dan weet ik meer . Gele kiwi’s hoeven niet in een kas te overwinteren zijn winterhard . Heb ook stekken gemaakt maar de helft is al mislukt .alleen takken afleggen om te stekken lukt maar dat is ook nog langdurig proces .
  2. JR.S reageerde op Jorieke123's topic in Kruiden
    En ja vindt het samenvoegen ok
  3. JR.S reageerde op Jorieke123's topic in Kruiden
    Ga het wel x oogsten heb ook al weer nieuwe gezaaid verleden jaar en uitgeplant .
  4. JR.S reageerde op Jorieke123's topic in Kruiden
    Ja op het zuiden
  5. JR.S reageerde op Jorieke123's topic in Kruiden
    Vindt ik leuk om te laten zien dat dat het hier ook goed doet
  6. Nog een foto van beste paard van stal deze gele kiwi groeit het best van de twee
  7. Dank je Roland voor hulp heb bericht gestuurd naar hem
  8. Maar ik hoop voor je dat je een gele vrouwtjes kiwi hebt gekocht omdat ik zelf ook veel vrouwelijke soorten heb gekocht die na 5 jaar lang wachten allemaal mannetjes bleken te zijn 😭. De verkoper (fruitbomen.net) zij sorry mocht ook gratis planten kiezen maar teleurstelling was te groot . Tot mijn spijt verkoopt hij die troep nog . Vandaar dat ik zelf ben gaan zaaien groene , gele , Kens Red en Jumbo heb nu wel vrouwtjes .ben nog opzoek naar die nieuwe Redruby kiwi’s om te zaaien
  9. Ja heb ik heb er 5 in pot . Klop de gele kiwi bloeit bijna maand eerder dan de groene . Deze planten hebben bloesem gehad . Poten zijn 30 liter per stuk weet alleen niet of hoe ik contact met je krijg ga geen tel nr of mail adres openbaar geven ik kom uit zaanstad
  10. Heb nu ook stekken gemaakt om te proberen ? (Slecht gevoel over dat dat niet lukt) Ga ook om takken met zwart plastic met aarde erin afleggers maken
  11. Ok wist ik nog niet dank je . Groetjes van Jan
  12. Ben al jaren bezig heb Zespri gold jumbo’s 100% vrouwlijk hangt vol kiwi’s. Heb ooit 30 plantjes van de 100e zaailingen in pot gezet 10 daarvan konden niet tegen hoog grondwater dan van de 20 waren er 17 mannetjes en drie vrouwtjes waarvan er een ook dood is gegaan en twee vrouwtjes doen het perfect heb inmiddels drie jaar terug weer nieuwe gezaaid en 21 in pot gezet weet van 5 al wat mannetjes zijn hebben gebloeid al in 3e jaar

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.