Jane Doe Geplaatst: 3 februari 2016 Geplaatst: 3 februari 2016 Loraine & ik komen weer gezellig mtfden, Loraine gaat ruilen en ik dit keer niet. Maar omdat er wat zaden over zijn plaats ik die toch maar. Mocht er wat voor je bij zitten ruil maar gezellig met Loraine De voorlopige zadenlijst, die nog aangepast kan worden.1 suikerwortel2 Rammenas3 Kastanjewortel4 Koolraap5 wortelpeterselie6 Bieten7 knolpeterselie8 ui9 Aubergine10 Schorsneer11) Knolraap Quote
Jane Doe Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Niets leuks bij? Wel bekeken maar geen reactie.Sorry Loraine, maar dan hebben we wel volop tijd te babbelen en kijken Quote
Kibas Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Nee, ik bied deze zaden zelf ook aan. Quote
Jane Doe Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Kibas net je lijst bekeken, was een waslijst Is er niemand die je eigen zaden kan zaaien voor je? Staat ook het een en ander tussen wat je zoekt. Quote
Kibas Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Dat zou kunnen, dan moet ik de zaden opsturen en als plantjes weer terug krijgen. Op dit moment gaat het. Ik probeer elke dag dat het droog is op het balkon (zodat ik er op een krukje kan zitten) en ik een redelijke dag heb voor de laatste tijd, een klein beetje voor te zaaien, zodat ik niet te moe word waardoor ik de dagen er na alleen nog maar op de bank kan hangen. Nog 1 dag en dan heb ik de plantjes af die ik in februari wilde voorzaaien. En dan is het al bijna maart Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Hebben jullie ook nog steeds van die grotere kwartels? Quote
Jane Doe Geplaatst: 26 februari 2016 Auteur Geplaatst: 26 februari 2016 Loraine heeft op dit moment geen kwartels, maar dit jaar zullen er weer eieren in de broedmachine gaan. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Jammer ik was eigenlijk op zoek naar 2 hennen voor de eitjes. Quote
geedee Geplaatst: 6 maart 2016 Geplaatst: 6 maart 2016 Ik had nog Pak zout, blauwe bes en citroengras (scheueren plant en zaaien) van jou/jullie tegoed Quote
Esthe76r Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Ik een zwarte moerbei, maar ga het nu niet redden om te komen helaas, man in China. Eind van het jaar weer... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.