dennislp Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Wij hadden vroeger in de voortuin heel veel koolzaad plantjes, puur voor de bloemetjes, was een mooi geel vol geheel. Nu staan er naast de zeikant van het huis/gemeente stukje nog flink wat. De zaadjes van vorig jaar hangen er nog aan.. Kan ik dit simpel zaaien?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Ja, waarom niet? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 weet niet, misschien is het een lastige kiemer ofzo, zal een groot deel van de zaadjes dan binnen gaan voor zaaien, als het ontkiemd is direct de garage in, en denk dat het na 4 weken ofzo eventueel daarna wel naar buiten kan (?) , zie nu ookal nieuwe plantjes opkomen bij die vorige, dus het zal wel snel naar buiten kunnen denk. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Je hoeft het echt niet voor te zaaien hoor. Gewoon buiten direct op de plaats van bestemming. Het is een plant die gewoon tegen ons klimaat kan, en dus niet in de vensterbank hoeft. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Geplaatst: 26 maart 2011 oh mooi, gooi ik het zaad wel gewoon daar rond, verplaats ik ze later wel weer. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Frans Geplaatst: 31 maart 2011 Geplaatst: 31 maart 2011 Kijk je een beetje uit Dennis ? Voor je het weet loopt zo'n koolzaadhobby helemaal uit de hand . Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
dennislp Geplaatst: 31 maart 2011 Auteur Geplaatst: 31 maart 2011 Jup, hadden vroeger denk 1m² er mee ofzo, giga veel op dat 1m²'tje.. wel prachtig opzich als het in de bloei staat! Zoals ook goed zichtbaar op jouw foto!) Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.