Kuikhoven Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Zojuist op "moestuin beginnen" op Facebook iets gelezen over boomspinazie. Na wat verder gelezen te hebben lijkt me dit een leuke groente om eens te proberen. Wie heeft er nog een plantje over hiervan en komt ruimte te kort...Zou hem graag willen.Wel graag in Twente Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Hier komen er flink wat zaailingen op. Maar je komt niet naar de Moestuinforumdag, toch? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jarno Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Ik noem echt altijd deze site, maar ik vind het gewoon supermakkelijk (qua prijs).http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter/apps/webstore/search?utf8=%E2%9C%93&sort=alpha&query=boomspinazieZijn wel zaadjes hoor, geen planten. Quote
Kuikhoven Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 De moestuindag? Nee maar heb ook niet gekeken wat en wanneer dat is. Zal zo eens opzoek gaan naar de info hier op het forum. Wat betreft de zaadjes, ben ik daar dan niet te laat mee als ik dat nu nog wil doen? Ik heb hier geen kas dus ze zouden gelijk de volle grond in moeten. Quote
jarno Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 nee, je moet volgens die site nog wachten tot mei met zaaien (in de volle grond) dus je bent nog niet te laat. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Oh, mijn plant heeft dan te vroeg gezaaid Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kuikhoven Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Ik kijk nog even of iemand hier in de buurt een plantje heeft anders ga ik inderdaad maar zaadjes halen. Lijkt me een leuke groente om te zaaien Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Het worden flinke bomen En er komt heel wat zaad aan 1 plant, dus ik heb de tuin nu vast goed vol staan als ik niet ga schoffelen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
endetjes Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Ik noem echt altijd deze site, maar ik vind het gewoon supermakkelijk (qua prijs).http://www.freewebs.com/belevenissen-van-een-tuinkabouter/apps/webstore/search?utf8=%E2%9C%93&sort=alpha&query=boomspinazieZijn wel zaadjes hoor, geen planten. Getsie, weer een leuke winkel. Weer wat besteld Ook "vrienden" geworden met dat "moestuin beginnen" op facebook. Leuk! En dat is gelukkig gratis.Ach ja.........die zaden in die webwinkel zijn ook bijna gratis. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.