Evd Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Hallo!Collega's, vrienden, familie en ouders van vrienden al blij gemaakt, maar meer planten kunnen ook zij niet meer kwijt..en eigen balkon vol.Aangeboden: diverse paprikaplantjes, komkommer en tomatenplantjes, smachtend naar een moestuin, kas of balkon.Af te halen in Amsterdam Oost, wie heeft interesse? Quote
Stan Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Welke soorten paprika's heb je in de aanbieding(blok) ? En welk ras komkommer ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Evd Geplaatst: 15 juni 2014 Auteur Geplaatst: 15 juni 2014 Dat antwoord moet ik je schuldig blijven: wat gekregen zaden heb ik op goed geluk in de aarde gestoken, met onverwachts resultaat. En ik ben niet zo'n expert op dat gebied.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.