Hudsonstijgers Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Tomatenplanten zijn uit de kas. ik ben benieuwd wat ik nu nog in de kas kan planten. wederom is mijn dank groot. gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waaslander Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Ik ga de 1ste week van augustus beginnen aan een serre te plaatsen . En wat eer hier in komt :WinterbloemkoolSuikerbroodRoodloofChinese koolAndijvieZijn allen 3 weken geleden gezaaid komen gedeeltelijk in serre gedeeltelijk in open lucht voor het verschil te zien . Ik vermoed dat dit toch een verschil gaat geven in oogsttijd minder snel last van nachtvorst en langer warmte ? We zien wel wat het geeft nu ze anders toch leeg staat. Voordeel van een serre dat je iets vroeger kunt beginnen en ook iets langer kunt doorgaan . Dus ik denk dat alles dat juist te laat op het jaar is wel nog kan in de serre. Zoals sla ruim laat om nog mooie te kunnen uitgroeien buiten als er nachtvorst komt maar in de serre wel nog mogelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Hee Tijger... misschien is het slim om je topictitel een beetje uit te breiden zodat het herkenbaar is dat het om ruimte in de kas eind juli/augustus gaat? Dan kunnen mensen het topic goed terugvinden en is ie volgend jaar ook weer te gebruiken als er mensen zijn die zich hetzelfde afvragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts