Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

ruimte kas en nu?


Hudsonstijgers

Aanbevolen berichten

Ik ga de 1ste week van augustus beginnen aan een serre te plaatsen . En wat eer hier in komt :

Winterbloemkool

Suikerbrood

Roodloof

Chinese kool

Andijvie

Zijn allen 3 weken geleden gezaaid komen gedeeltelijk in serre gedeeltelijk in open lucht voor het verschil te zien . Ik vermoed dat dit toch een verschil gaat geven in oogsttijd minder snel last van nachtvorst en langer warmte ? We zien wel wat het geeft nu ze anders toch leeg staat.

Voordeel van een serre dat je iets vroeger kunt beginnen en ook iets langer kunt doorgaan . Dus ik denk dat alles dat juist te laat op het jaar is wel nog kan in de serre. Zoals sla ruim laat om nog mooie te kunnen uitgroeien buiten als er nachtvorst komt maar in de serre wel nog mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Tijger... misschien is het slim om je topictitel een beetje uit te breiden zodat het herkenbaar is dat het om ruimte in de kas eind juli/augustus gaat?

Dan kunnen mensen het topic goed terugvinden en is ie volgend jaar ook weer te gebruiken als er mensen zijn die zich hetzelfde afvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...