Stan Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Hoi ik heb nog wat spullen in de aanbieding waarvan het meeste brocante is en wil dat ruilen tegen oogst of spelt/boekweit meel. Ik heb b.v. in de aanbieding een Verkade-vensterblik(niet geheel authentiek meer maar wel leuk) foto plaats ik morgen. Ik heb nog een bowlset(zonder de lepel ) maar die gaat niet weg voor b.v. 2 bloemkolen(om maar wat te roepen). De foto plaats ik ook morgen dinsdag. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Hier de foto's van de verkade-venstertrommel : En nog wat niet Brocante : Potjes om iets in op-te-bergen in de vorm van een handtas/knip En van die tafelschildersezeltjes heb ik er ook nog een paar in de aanbieding. De Bowlset heb ik geen tijd voor gehad om daar een foto van te maken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Dat koekblik is wel heel leuk, heb alleen wat paprika oogst Rest is al verwerkt, kan morgen wat foto's maken van de paprika's, zitten nog aan de plant dus lekker vers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Kilo boekweit of speltmeel mag ook(bio is dat rond de 5 a 6 euro) voor de Verkadetrommel. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 Goed ik heb geen Jane meer gezien dus ook geen foto van paprika's of reactie op ruilen tegen meel. Wie doet een bod ? op de verkade-venstertrommel in oogst of een pak meel. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Hoi stan,Als het verkadeblik nog beschikbaar is hou ik me aanbevolen.Ik ben niet echt een verzamelaar, maar blik vind ik altijd wel leuk.Verkade heeft nog een speciaal plekje in mijn hart, mijn opa was vertegenwoordiger voor Verkade.Meel kan het probleem niet zijn. Op de komende mtfd? Berichtje, of pb, ik zie het wel.Welterusten, RvO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 RvO, ik heb niets meer vernomen van Jane doe dus een deal . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts