Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Geen gebruikersnamen bij mobiele weergave

Liekie

Aanbevolen berichten

Nou heb ik toch iets raars, ineens zie ik op mijn mobieltje alleen de berichten van het forum, maar niet meer de makers van die berichten. Het zou best kunnen zijn dat ik per ongeluk iets aangeklikt heb dat dit doet, maar dat heb ik dan toch echt niet in de gaten gehad. Het vreemde is dat ik dat tijdens het laden de gebruikersnamen en avatars nog wel zie, maar als de pagina geheel geladen is verdwijnt het hele linkergedeelte en zie ik dus enkel de berichten nog. Aangezien ik nogal een mobiele lezer ben hoop ik dat iemand me kan helpen toch weer de makers bij de posts te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruik je op je mobiele telefoon, Liekie?

Kan natuurlijk ook zijn dat je je gsm even moet heropstarten (mijn gsm doet ook soms zo'n dingen en vaak is het probleem al opgelost door gewoon even te herstarten).

Ik gebruik Chrome en daar doet hij het prima. Ik denk niet dat er een functie is waardoor je de gebruikersnamen niet meer ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...