turtleyoni Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Vandaag genoten van het zonnetje Maar toen gebeurde iets heel erg........Ik heb 1 van mijn propagator laten vallen, hoe het gebeurd is weet ik niet maar alles lag door elkaar en uit de potjes.had 2 soorten pepers, 1 soort paprika en 1 soort tomaat. Heb alles zo goed mogelijk terug in de potjes gedaan, al de aarde overlopen op stekjes en die terug een beetje de aarde ingeduwd.Ik hoop dat alles zal verder groeien al weet ik welke soort waar zal zitten Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Als ze enkel losgeschoten zijn en niet geknakt komt het wel goed. Zijn plantjes die goed tegen verspenen en verpotten kunnen Quote
RobO Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 sh** happens, hebben we hier ook tig keer per seizoen Quote
turtleyoni Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Geplaatst: 16 april 2015 Als ze enkel losgeschoten zijn en niet geknakt komt het wel goed. Zijn plantjes die goed tegen verspenen en verpotten kunnen Voel mij al een stuk beter om dit te horen Quote
turtleyoni Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Geplaatst: 16 april 2015 Heb o.a. paprika sweet banana en lemon pepper gezaaid. Totaal nieuw voor mij, ik hoop dat ik ze uit elkaar ga kunnen houden eens ze volgroeid zijn omdat ze nu als klein zaailingske al op elkaar gelijken hehe Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Mja paprika's uit elkaar houden lukt mij erg goed, eens ze rijp zijn Quote
balkontuinder Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 En anders proef je dat verschil wel! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.