Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hai, ik was degene die spinazie zocht.

Kan ik jouw ergens blij mee maken? Knoflook staat al een aantal maanden in de tuin, dus daar heb ik niets van over. Ik wilde tzt ook een hondsroos aanschaffen voor de rozenbottels voor jam en siroop...maar dan koop ik een hele struik of misschien wel twee...

Roep maar als je nog wat zoekt...misschien heb ik het toch wel of kan ik eraan komen. Kruiden heb ik ook wel, maar heb daar zoveel van lopen stekken dat ik de planten nog even op krachten laat komen. Even tijdelijk verwennen.

Gr cis

Hallo Ciska, ik zou de bessenstruiken willen proberen. Heb je van allemaal 1 stekje? Ik weet niet hoe ik ze moet bewortelen. Ik neem MN zadendoos mee, dan krijg je daar wat spinaziezaad van. Het ras is el forte. Zelf vind ik hem erg lekker en mals( in de kas geteeld dit voorjaar).

Verder: wil iedereen ff kijken of mijn ruilacties nu kloppen?

Verder: ik ben erg enthousiast geworden over de olijfkomkommer, Jessica heeft misschien geen plant. Is er iemand anders die mij blij kan maken? Ook zoek ik nog stevia plantjes/stekjes.

In de kas, kan alles!

Groeten, WG aka Rick

Geplaatst:

Ik heb nog wel stevia in mij tuin staan hier kan ik wel wat stekjes van nemen voor je.

Geplaatst:

Hay,

Stekken van bessenstruiken wortelen redelijk snel. Gewoon water blijven geven en ergens beschut wegzetten. Wanneer de wortels onder uit het potje komen, verpotten of de volle grond in. Easy peasy...

Welke zou je willen? Dan stek ik ze morgen...

Die anjer, is die geurend? Anders zou ik daar wel een zaailing van willen, en kun je nog wat zomerprei missen?

Gr ik

P.s sorry zie het al over de bessenstruiken: van allemaal een....ik stek er minimaal drie per keer...voor het geval er een niet aanslaat..komt goed

Geplaatst:

Hallo Ciska, mooi dat t voor elkaar komt! Lijkt me leuk al die struiken! Ik heb geen idee of de Anjer(bloem) geurende is. De plantjes hebben volgens mij geen bijzondere geur;). Je mag het zelf uitvinden als je wilt. Maare alle anjers zijn toch geurend?

Hoeveel zomerprei wil je? Ik heb nog planten over, een stuk of 20 denk ik

In de kas, kan alles!

Groeten, WG aka Rick

Geplaatst:

Wat je kwijt wil... dus als je ze alle 20 kwijt wil, dan neem ik ze alle 20, als je er 10 kwijt wil dan 10.... zie maar...

Gr cis

Geplaatst:

Ik heb 3 stekjes Stevia hopelijk slaan ze aan ik heb ze meteen in potgrond gezet dus dat moet vast goedkomen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...