WestlandseGrunneger Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Hoi hoeveel rode aardbeien mais plantjes wou je heb er genoeg. Stuk of 4? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
WestlandseGrunneger Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Hai, ik was degene die spinazie zocht. Kan ik jouw ergens blij mee maken? Knoflook staat al een aantal maanden in de tuin, dus daar heb ik niets van over. Ik wilde tzt ook een hondsroos aanschaffen voor de rozenbottels voor jam en siroop...maar dan koop ik een hele struik of misschien wel twee... Roep maar als je nog wat zoekt...misschien heb ik het toch wel of kan ik eraan komen. Kruiden heb ik ook wel, maar heb daar zoveel van lopen stekken dat ik de planten nog even op krachten laat komen. Even tijdelijk verwennen. Gr cis Hallo Ciska, ik zou de bessenstruiken willen proberen. Heb je van allemaal 1 stekje? Ik weet niet hoe ik ze moet bewortelen. Ik neem MN zadendoos mee, dan krijg je daar wat spinaziezaad van. Het ras is el forte. Zelf vind ik hem erg lekker en mals( in de kas geteeld dit voorjaar). Verder: wil iedereen ff kijken of mijn ruilacties nu kloppen? Verder: ik ben erg enthousiast geworden over de olijfkomkommer, Jessica heeft misschien geen plant. Is er iemand anders die mij blij kan maken? Ook zoek ik nog stevia plantjes/stekjes. Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Gast Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Ik heb nog wel stevia in mij tuin staan hier kan ik wel wat stekjes van nemen voor je. Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Super! Bedankt! Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Gemma Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Ik heb afgelopen weekend olijfkomkommer in potten gezet. Daar kan ik er wel weer een uithalen voor je. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
WestlandseGrunneger Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Dat zou super zijn! Je krijgt er ananaskers voor terug, en nog wat meer als je wilt? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Gemma Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 We neuzen wel ff door elkaars zaden verzameling. Maar een ananaskers zou super zijn! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Ciska Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Hay,Stekken van bessenstruiken wortelen redelijk snel. Gewoon water blijven geven en ergens beschut wegzetten. Wanneer de wortels onder uit het potje komen, verpotten of de volle grond in. Easy peasy...Welke zou je willen? Dan stek ik ze morgen...Die anjer, is die geurend? Anders zou ik daar wel een zaailing van willen, en kun je nog wat zomerprei missen? Gr ik P.s sorry zie het al over de bessenstruiken: van allemaal een....ik stek er minimaal drie per keer...voor het geval er een niet aanslaat..komt goed Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Geplaatst: 29 mei 2015 Hallo Ciska, mooi dat t voor elkaar komt! Lijkt me leuk al die struiken! Ik heb geen idee of de Anjer(bloem) geurende is. De plantjes hebben volgens mij geen bijzondere geur;). Je mag het zelf uitvinden als je wilt. Maare alle anjers zijn toch geurend? Hoeveel zomerprei wil je? Ik heb nog planten over, een stuk of 20 denk ik Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Ciska Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Wat je kwijt wil... dus als je ze alle 20 kwijt wil, dan neem ik ze alle 20, als je er 10 kwijt wil dan 10.... zie maar... Gr cis Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Geplaatst: 29 mei 2015 Ik ga dan de ochtend van 6 juni planten, ze zijn dan hopelijk groot genoeg. Wat ik over heb zal ik meenemen naar de NMM! Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Gast Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Ik heb 3 stekjes Stevia hopelijk slaan ze aan ik heb ze meteen in potgrond gezet dus dat moet vast goedkomen. Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 30 mei 2015 Auteur Geplaatst: 30 mei 2015 Ik ben erg benieuwd! Nog maar 1 weekje he Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Gast Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Weekje is zo om. De stekjes van de stevia staan er goed bij. Quote
koolrabi Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Ik keek je lijstje nog even na. Als je voor mij nog lobelia blue moon hebt, dan zou ik dat erg leuk vinden. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
WestlandseGrunneger Geplaatst: 31 mei 2015 Auteur Geplaatst: 31 mei 2015 Zaad zowieso, maar de planten doen het nog niet zo hard. Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
koolrabi Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Ik heb de rode lobelia gezaaid, maar die schiet ook nog niet erg op. Het is nog maar voorjaar. Wie weet. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Ciska Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Neem jij je zaden mee? Want mijn (winter)prei wil niet kiemen.... sjippies Quote
WestlandseGrunneger Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Geplaatst: 5 juni 2015 Ja is goed, en ik weet zeker dat die van mij kiemkracht hebben, omdat het deel dat ik gezaaid heb al opgekomen is;) Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.