Geplaatst: 11 juni 201510 j Auteur Zon krijgen ze genoeg en water ook.Ik denk dan voeding.Komt het nog wel goed als ik ze vloeibare voeding geef en verpot?
Geplaatst: 11 juni 201510 j Gewoon dringend verpotten. Geen extra voeding geven voorlopig dan, in de verse potgrond die je ze gaat geven zit immers genoeg.Als je ze in pot houdt, moet je wel af en toe bij voeden natuurlijk.Komt vast wel goed, hier hebben er ook een aantal zo gestaan. Tomatenplantjes zijn beresterk
Geplaatst: 11 juni 201510 j Zet ze maar in een hele zak potgrond of in de volle grond.....ze moeten ook tomaten maken hè?! Daar moeten ze meer eten voor krijgen, dat maakt ie niet van alleen water, lucht en zon
Geplaatst: 11 juni 201510 j Alles wat hierboven al gezegd werd. En dan een vraag aan jou : Je zegt "zon krijgen ze genoeg" . Wat is genoeg denk je ? Ik bedoel. Jouw balkon, is dat op zuid ? overkapt ? Licht ( de zon schijnt niet elke dag ) is mega belangrijk bij tomaten. ps. De aardappelen staan wel in een te krappe schaal/pot denk ik.
Geplaatst: 11 juni 201510 j Auteur Ik heb een dakterras waar de hele dag zon op staat.Dus ik denk ook dat ik ze snel moet verpotten.De aardappelen staan inderdaad in een krappe pot. Moet ik er nu dan wat uittrekken?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.