Roelina59 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hallo, wij hebben een volkstuin sinds een jaar of vijf. We hebben een glaskas en hebben hier druiven, tomaten, paprika's en soms wat andere soorten groenten. Sinds dit jaar hebben we twee aardbeien bedjes en de aardbeien zijn overheerlijk. Het grootste gedeelte is siertuin. Het is veel werk maar vooral genieten. Bij toeval ben ik op dit forum terechtgekomen. Ik ga me snel inlezen. Zal ook proberen wat foto's te plaatsen. Groeten Roelina Quote
Stan Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Aardbeien plukken en recht de mond in... een zaligheid hé Quote
Jorieke123 Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts