janseni Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 ]Ik heb appels in de tuin .Maar wat voor appels zij dit>? Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Bij de onderste foto denk ik wel aan een golden delicious. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
manowar Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Mijn golden delicious zijn meer geel van kleur en hebben totaal geen roze schijn onder aan de appel ,tis moelijk te vergelijken op foto. Dus ik twijfel dat het een golden delicious is. Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Doet me denken aan Golden delicious welke te koop is bij Intratuin zien er precies zo uit, ik heb zo mijn twijfels aan de soort echtheid. Quote
manowar Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 heb net een foto van een golden delicious en van een jonagold genomen,Een golden heeft van die typische bruine puntjes op de schil , de jonagold heeft wat meer kleur. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.