Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Stekje gezocht roze bes


Aanbevolen berichten

Ik ga over enkele weken weer naar de Linde in het Vlaamse Heuvelland (enkele km's van Frankrijk) voor mijn jaarlijkse aankoop. Daar kost de rose "Gloire des Sablons" 2 Euro als wortelgoed. Zou je zeker een jaar voorsprong geven, misschien zelfs 2 jaar. Het zijn planten met 5 takken, maar ik neem aan dat ze wel samen te binden zijn zodat ze in een lange smalle doos passen en dan wil ik ze wel evt. voor je kopen en dan opsturen (wortels sowieso in plastic), ofwel ze oppotten en in het voorjaar meenemen naar de MTFD. (Gezellig bezoekje mag trouwens ook altijd ) Heb zelf al jaren uitstekende ervaringen met deze (ecologische) kweker...heeft echt mooie planten voor zeer schappelijke prijzen.

 

http://www.boomkwekerijdelinde.be/catalog/index.cfm?DATA_GROEP=15

 

Edit: een stuk of 6 soorten aalbessen (vooral witte en deze Gloire) staan ook op mijn aankooplijstje. Maar dan moet je zeker een jaar wachten voor ik je enkele stekken kan sturen....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...