Persica († december 2016) Geplaatst: 20 november 2015 Share Geplaatst: 20 november 2015 (aangepast) Amandel 'Robijn' een ras welke het in Nederland erg goed doet, in de lente prachtige bloesem, in het najaar heerlijke amandelen. Deze is geënt op laagblijvende onderstam 'Wavit' in pot € 15- (bijna 2jarig), heeft nu al vruchtknoppen voor aankomende lente Deze amandel is verkocht. ______________________________________________________________________________________________________________________________________Perzik (roodbladig) een sieraad voor in de tuin mooie dieprode bladeren in de zomer die later weer gedurende de nazomer groen worden, draagt kleine maar heerlijke perzikjes met wit gekleurd vruchtvlees ook heerlijk om in de keuken te gebruiken. Deze is ook geënt op laagblijvende onderstam. (bijna 2 jarig) heeft al vruchtknoppen voor aankomende lente ****Het aangeboden boompje is niet die van de foto, want deze is een jaar ouder en staat inmiddels in de volle grond. Is Verkocht __________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1 Jarige Abrikoos: 'Silvercot' in pot geeft prachtige bloesem in de lente en heerlijke abrikozen in de zomer, is ge-ent op zwakgroeiende onderstam€ 20,- (heeft nu al vruchtknoppen voor aankomende lente) 1 is verkocht 8 januari 2016 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 20 november 2015 Share Geplaatst: 20 november 2015 Helaas woon je wat ver, Persica. Maar die mooie roodbladige perzik.....weet je daar wat meer van? Je noemt geen ras...en ik kende dit helemaal nog niet...... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Persica († december 2016) Geplaatst: 23 november 2015 Auteur Share Geplaatst: 23 november 2015 Als je van perkels houdt nou dan zit je goed, in mijn beleving valt deze roodbladige echt in deze categorie ik vind de smaak super heeft erg veel kwaliteits trekjes van de 'oude perkels zoals we die kennen) boompje is van nature erg gezond pluktijd valt 3 de week van september, heb me laten vertellen dat dit soort perzik van een onderstam soort komt, ik gebruik hem voor zijn opmerkelijke sierwaarde , maar zeker ook voor de vruchten, dubbel genieten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.