Geplaatst: 11 januari 201610 j Auteur Allemaal bedankt voor jullie meningen! Erg interresant om zo allerlei meningen te horen, dat houdt je tenslotte scherp. Heb het idee dat we zo nog maanden door kunnen kletsen Een paar keer is de opmerking voorbij gekomen dat moestuiniers zoals wij hier niet de doelgroep moeten zijn. Die zijn ook zeker niet de doelgroep waar op gefocust wordt. Wel vormen die één van de vier segmenten die Intratuin omschreven heeft als doelgroep. En de redenen die jullie hier aangeven om niet naar Intratuin te gaan, zijn grotendeels ook uit een eerder marktonderzoek naar voren gekomen. Grappig om dat hier dus bevestigt te zien worden! Ondanks dat ik bij Intratuin werk koop ik zelf ook vrijwel nooit moestuin gerelateerde producten bij Intratuin, hoogstens een plantenpot... de rest koop ik liever bij websites zoals vlaamszaadhuis.com, denieuwetuin.be en mooiemoestuin.nl. Of gewoon bij kwekers, zoals aardbeienplanten bij kweduivenvoorden.nl. Na een druk weekend heb ik zojuist de conclusie van het rapport geschreven, dus inhoudelijk gezien zit het project erop. Gelukkig maar, het werd een beetje een drama ondertussen Marketing in de praktijk (bijv. m'n bijbaan bij Intratuin Heerhugowaarrd) is toch iets leuker dan zo'n toch vrij theoretisch project. Ben niet zo van de plannen en modelletjes... ben meer van het doen! Bedankt! Wie weet val ik jullie in de toekomst nog eens lastig met wat vraagjes > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.