Jeroen123 Geplaatst: 5 januari 2016 Geplaatst: 5 januari 2016 Van de batch grijze oesterzwam pluggen die ik een tijdje geleden besteld heb, heb ik een portie op kweek gezet met verse deuvels en als het goed is heb ik over een week of 2 dus aardig wat deuvels die geënt zijn Zijn er mensen die ook deuvels hebben om te ruilen (boomstammenteelt heeft mijn voorkeur, vandaar de deuvels) Quote
Ferdi Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 interesse om te ruilen tegen shiitake over ongeveer 3 maanden? Quote
Jeroen123 Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Geplaatst: 13 januari 2016 ik heb een klein stammetje shitake, maar of die het uiteindelijk gaat doen moeten we nog maar zien, dus over 3 maanden kunnen we dat wel even bekijken, dan kan ik ook zien of mijn broedsels nog leven, ik zal er telkens wat deuvels uithalen en wat nieuwe toevoegen, eens zien hoe goed dat werkt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.