Goldfish Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Omhoog! Ik probeer nog steeds lifters mijn auto in te knuppelen... nadat eerder deze week drie personen moesten afhaken. Gouda (ongeveer 830/900) via Utrecht (A12) naar Zelhem... wie rijdt mee? Een omweg van een half uurtje is okay, zodat ik bv ook in gehuchten langs de A15 mensen kan ophalen. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2016 Auteur Geplaatst: 15 april 2016 Raquette wou toch via Utrecht? Maar misschien heeft die al iets anders geregeld? Quote
Goldfish Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Raquette heeft inmiddels iets geregeld idd maar dank voor de attentie Quote
Raquette Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Nou Goldfish, ik zou nu eigenlijk wel mee terug willen...heb net 'hardop' opgeschreven wat voor omwegen en treinomleidingen ik moet maken als ik bij mijn zus langs wil, en dat is eigenlijk niet te doen. Dus heb haar een andere datum voorgesteld en zou nu dan best mee terug willen langs Utrecht:). Heb je pb gestuurd. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Goldfish Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Raquette rijdt met mij terug. Toch nog aanspraak op een deel van de reis! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.