Mark1976 Geplaatst: 4 april 2016 Share Geplaatst: 4 april 2016 Hallo allemaal, ik ben Mark1976 en ik ben nieuw op dit forum.Sinds twee jaar ben ik verhuist en heb ik 1500m2 grond tot mijn beschikking, ruimte genoeg voor een moestuin met kas. In de afgelopen twee jaar hebben wij de tuin goed onder handen genomen, zie foto's.De afgelopen week hebben wij de aardappelen, ui, paprika, komkommer, knoflook, rode biet, doperwten, radijs wortel, tomaat, snijbonen en sperziebonen gepoot/gezaaid. Tips zijn uiteraard altijd welkom en vanzelfsprekend zal ik mijn bevindingen ook graag met jullie delen. Mvg, Mark Quote www.moestuinplaza.jimdo.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 4 april 2016 Share Geplaatst: 4 april 2016 welkom dat ziet er goed uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark1976 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2016 Bedankt.En nu maar hopen dat alles op komt.q groet. Mark Quote www.moestuinplaza.jimdo.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 april 2016 Share Geplaatst: 18 april 2016 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 24 april 2016 Share Geplaatst: 24 april 2016 Welkom en lekker dat je zoveel ruimte tot je beschikking hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.