Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Wil best meedoen.. maar ik wil eerst de reglementen weten

Geplaatst:
  • Auteur

Die zou Hans bedenken (hans?)

Geplaatst:

Oja Luc was dat zo ,

nou begin en eind datum lijkt me handig en iedereen evenveel zaadjes

en verder is van mij part alles toegestaan om een super radijs te kweken en niet meer regels nodig.

Bij sluitingsdatum een foto van de radijs op weegschaal en een foto met meetlint eromheen lijkt mij eerlijk om te bepalen wie er gewonnen heeft,

en dan nog bepalen wat de doorslag geeft het gewicht van de radijs of de omtrek van de radijs of combinatie van beide ?

En voor de leuk natuurlijk ieder een foto met zijn eigen radijs in de hand, of nog beter op een kinderhand

(alla firma bakker doet met zijn aardbeien in hun folder )

Verder vindt ik het idee van Dennis leuk en goed, of er zoals het moestuinseizoen 2011 topic iedere deelnemer een eigen topic wil openen met hoe ze

van start gaan en hun ''geheimen'' en vooral veel ideeen en uittesten, kortom verloop van het kweken willen delen om hun "'wedstrijdwinnendesuperradijs"' te krijgen.

Ruimte voor ieder zijn eigenradijstopic op forum,

die zou Luc bedenken (luc?)

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik wil ook graag mee doen.

Voor het eerst hebben mijn radijzen het goed gedaan,alleen had ik er nou veel te veel.Ik ging er van uit dat de meeste het toch niet goed zouden doen.Nu dus wel.Dus nu durf ik het wel aan.

Geplaatst:
  • Auteur

Komende week meer informatie. Stay tuned.

Geplaatst:

Ik was dit topic nadat het gestart was uit het oog verloren. De omvang van dit forum neemt ook zo snel toe dat je er bijna een dagtaak aan zou hebben alles te willen volgen en bij te houden . Ik doe natuurlijk ook mee al is radijs voor mij 'niet te vreten' . Ik neem aan dat de keuze voor radijs al definitief is ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

zou ik ook nog kunnen doen? hou wel van wedstrijden haha!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.