Fleur Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Goede middag, Wist even niet wat ik het beste in kon vullen bij het onderwerp.Ik heb rode biet- de Egyptische Platronde gezaaid 9 april en ging eigenlijk best goed.alleen nu lijken de bladeren af te sterven en heb geen idee wat er mee aan de hand is of hoe ik hem er toch bovenop kan helpen als dat al kan.Heb hem gezaaid in potgrond en er bij het uitplanten goede mest voor groenten en fruit bij gedaan.Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand is en of ik iets kan doen om hem er beter uit te laten zien.? Quote
speets Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Ik denk mineervlieg. Niet meteen met gif gaan spuiten. Met een beetje geluk groeit hij er wel overheen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Fleur Geplaatst: 21 mei 2016 Auteur Geplaatst: 21 mei 2016 oke dank je wel, zal eens opzoeken wat voor vlieg dat is en morgen eens goed in de grond kijken of ik ze zie.Ga duimen dat het goed komt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.