mariellej Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Goede avond, Ik ben sinds dit jaar lekker bezig in mijn moestuin. vooralsnog gaat alles redelijk goed ondanks de natte zomer. wat het niet helemaal goed doet is de Andijvie. Deze groeit in een heel gek hoog torentje met heel dikke bladeren en een dikke middenstam.Het ziet er uit alsof het is doorgeschoten, alleen staan ze er nog niet zo gek lang in.Hebben jullie een idee wat ik verkeerd doe?wie weet raad? Quote
pippi Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Ja, die is doorgeschoten. Met die warmte van afgelopen periode wil alles bloemetjes gaan maken. Je kan hem nog wel eten hoor, maar ik zou ook gewoon weer nieuwe zaaien. Je kan nooit teveel andijvie hebben. Quote
mariellej Geplaatst: 29 juli 2016 Auteur Geplaatst: 29 juli 2016 dank je wel pippi ik was er al bang voor.Ik ga gewoon weer nieuwe zaaien inderdaad. groetjes Marielle Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.