Geplaatst: 16 augustus 20169 j Ik heb in de tuin een buxushaagje staan, die is zeker 20 jaar oud. Hoe diep of hoe verspreid is die geworteld? Krijg ik deze makkelijk verwijderd om het stuk daarna met iets anders te beplanten?
Geplaatst: 17 augustus 20169 j geen probleem mials het hoog is: afzagen op 60 cm, uitgraven, wortels doorsteken of hakken met een bijltje op 60 cm van de stamrest mag blijven zitten of als je heel precies bent: uitgraven en grond evt zeven met een stuk gaas
Geplaatst: 17 augustus 20169 j Auteur Ok, thx! Ik ga me daar eens over beraden. Hij staat in een border, wortels krijg ik nooit op 60cm door. Maar dat maakt ook niet uit. Er zouden dan toch niet diep wortelende planten in komen.
Geplaatst: 17 augustus 20169 j uhm, niet de wortels maar de stam op 60 cm hoogte want dan kun je nog wat wrikken als je de wortelkluit hebt doorgestoken of gehakt met een kloek bijltje
Geplaatst: 19 augustus 20169 j Auteur Oja dat is slimmer! Thx voor de tips! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.