Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens, allemaal erg bedankt voor alle info, vooral die van Oscar is super bruikbaar.

Ik ga die tabel eens goed bestuderen, want zoals gezegd, ik wil schoonmama niet om zeep helpen.

Begrijp ik goed dat geitenmest veiliger is dan koeien- of schapenmest? Mijn schoonzus heeft nl 2 geiten en ik zou hun afval wel willen composteren. Fijne bijkomstigheid is dat zij beschimmelde courgette- en komkommerplanten eten. Neem aan dat die schimmelsporen een gang door het binnenste van n geit niet overleven?

Over vogelpoep lees ik niets. Die beesten zijn vooral plantaardig, maar kauwen (zitten hier vrij veel) en meeuwen (zitten hier zelden) eten ook vlees natuurlijk.

@biofee, ik heb 2 keer consult gehad bij Saskia van As en ken haar website & artikelen goed. Je intenties lijken me prima, maar je uitspraken sluiten echt niet aan op wat zij schrijft. Zij schrijft dat er wat - vooral tropische - pathogenen zijn die nog niet altijd worden opgespoord in NL. Gaat dus niet over je eigen groenten of huisdieren. Waarbij ik op verzoek gewoon daarop getest ben in de Tropenpoli, die arts vond t zelf ook interessant. Hij behandelde toen 3 mensen met klachten en ik was de enige bij wie de klachten niet overgingen, dus die arts kijkt er nu standaard naar. Als je veel gereisd hebt en klachten krijgt, kan ik Van As - haar artikelen of als 2nd opinion- zeer aanbevelen (het is wel n apart mens, maar zeer kundig).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het doorzettingsvermogen van onkruid is bewonderenswaardig

Geplaatst:

@ Dakmoes: Ik ben zelf ook bij Van As op consult geweest, en ik begreep van haar dat de parasietentesten die in reguliere labs worden uitgevoerd, behoorlijk onbetrouwbaar zijn. Zij heeft zelf een betere test, die via haar privé-lab aangeboden worden, maar ook daarmee viel lang niet altijd alles op te sporen zei ze... Mede om die reden ben ik dan ook niet verder met haar in zee gegaan; ik had geen zin in een duur onderzoek dat nog steeds niet erg betrouwbaar was (daarnaast was het erg moeilijk om een goed gesprek met haar te hebben... )...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...