watnou Geplaatst: 12 november 2016 Geplaatst: 12 november 2016 hallo,ik heb een waterpomp met benzinemotor deze wordt gestart d.m.v. een trekstarter kan ik deze nu ook starten door een dop op de bout te zetten van de trekstarter en dan met de accuboormachine erop? Quote
scubapat Geplaatst: 14 november 2016 Geplaatst: 14 november 2016 Ik denk dat een accuboormachine niet krachtig genoeg zal zijn.Het moment van die benzinemotor is volgens mij veel te groot. Quote
gewoon peter Geplaatst: 1 december 2016 Geplaatst: 1 december 2016 Het is een beetje laat, maar het gaat prima met een accuboormachine.Een tijd geleden zag ik zelfs een filmpje op you tube, waar verschillende tuinmachines zo gestart werden, het alleen wel weer erg jammer dat ik het niet kon terug vinden, anders had ik je de link kunnen geven. Er waren ook zitmaaiers bij en die hebben toch behoorlijke motoren er in zitten.Misschien is er iemand met betere zoek kwaliteiten dan ik die het weet te vinden. Peter. Quote
gewoon peter Geplaatst: 8 december 2016 Geplaatst: 8 december 2016 Ja het was met name het eerst filmpje wat ik in gedachte had.Dankjewel Robo. Peter. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.