Geplaatst: 28 januari 20178 j Bij deze de foto's. Heb vast iets verkeerd gedaan.De foliekas is inmiddels verkocht. Kweektunnel 4.00Koude bak 10.008 kweekbakken 2.00 per stukPlantenkasjes 7.50 per stuk Hallo, Vanwege de aanschaf van een tuinkas en een grote propagator heb ik het volgende te koop. Koude kweekbak zo goed als nieuwFlorabest kweektunnel nieuw8 kweekbakken met afmeting 38x24x19 cm. Zijn nieuw2 Ikea stocker plantenkasjes ook nieuw Zie onderstaande foto's.Wellicht handig om te weten. Ik woon in Amersfoort. De spullen zijn te groot om te versturen dus alleen ophalen. 1 februari 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 28 januari 20178 j helaas zijn de foto's niet bijgevoegd. Ik ben mogelijk geïnteresseerd in de koude kweekbak, maar dan toch wel benieuwd of we hetzelfde bedoelen en hoe hij er uit ziet. Ook wil ik graag weten wat het kost en wat de afmetingen zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.