sannegrootenboer Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Ik mag 2 rijen aardbeienplantjes verplaatsen. Kan ik dat nu doen (met vorst verwacht) of beter wachten tot de vorst weg is? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Kan op zich nu wel. Kunt ook wachten tot na koude-periode. Als vorst in de grond zit beter niet doen. Mocht het met kou en oostenwind lang heel droog zijn, even in gaten houden dat planten (wortels) niet gaan uitdrogen...evt. rondom wat afdekken met mulch. Planten moeten zich snel kunnen "zetten"...nieuwe wortels maken op hun nieuwe plekje...daarom hoe vroeger hoe beter. Als ze aan zijn, is het verder okay. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts