John Lamers Geplaatst: 28 februari 2017 Geplaatst: 28 februari 2017 Beste moestuin liefhebbers, Ik heb recent een 2e hands kas overgenomen.Het glas in deze kas wordt vastgehouden met speciale glas clips.Met het demonteren bleken er wat glas clips te missen en deze zal ik liever wel gebruiken bij mij.Weet iemand waar dit soort clips te koop zijn? Groet john lamers Quote
Jorg Geplaatst: 28 februari 2017 Geplaatst: 28 februari 2017 Hallo John, Deze clips kan ik je niet aan helpen maar misschien heb je hier wat aan? http://www.acd-kassen.nl/nl-9535-5367-9285-bevestiging-glasclip-s.html of volledige assortiment:http://www.acd-kassen.nl/nl-9535-5367-9285-bevestiging-glasclip-s.html Als het goed is ook te koop bij boerenbond/welkoop. Quote
John Lamers Geplaatst: 28 februari 2017 Auteur Geplaatst: 28 februari 2017 Hallo jorg, Die klipjes uit de link heb ik wel, daar stapel je als het ware het glas mee.De clip van mijn foto is er voor om te zorgen dat het glas niet uit het profiel kan, de zelfde functie als de gebogen glas veren in acd kassen.Maar deze passen niet in mijn aluminium profiel.Ik heb wel iets gevonden dat misschien zou kunnen passen, dat moet ik nog even navragen aan de leverancier. http://vemakas.nl/shop/index.php/cPath/35_40 Als dit past heb ik het opgelost en kan ik 1 setje bestellen. Groet john Quote
Jeroen76 Geplaatst: 28 februari 2017 Geplaatst: 28 februari 2017 Ik heb ze via eBay gekocht, een stuk goedkoper en levering binnen een week en veel verschillende soorten. Maar inderdaad vind je ze ook bij de Boerenbond/Welkoop Gr. Jeroen Quote
John Lamers Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Geplaatst: 1 maart 2017 Ik heb al een mail van vemakas terug, mag de klemmen terug sturen als ze niet op mijn alu profiel passen. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 1 maart 2017 Geplaatst: 1 maart 2017 Dat is netjes, maar op eigen kosten? Bij de Boerenbond mag je ze ook terug brengen als je het zakje netjes open maakt... Quote
John Lamers Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Geplaatst: 1 maart 2017 Vandaag bij de welkoop geweest, maar konden mijn niet helpen aan de klemmetjes, straks maar even op de site van vemakas bestellen, hij verwacht dat hun klemmetjes wel passen.Idd wel terug sturen op eigen kosten, maar das ook niet zo gek denk ik. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 1 maart 2017 Geplaatst: 1 maart 2017 Nee vind dat zeker netjes naar dat betekend wel dat je die kosten moet maken voor iets wat je niet hebt of kunt gebruiken. Vandaag bij de Boerenbond, neem aan dat ze deze dingen ook gewoon bij de Welkoop dus zouden moeten kunnen bestellen. á €6,99 Gr. Jeroen Quote
John Lamers Geplaatst: 2 maart 2017 Auteur Geplaatst: 2 maart 2017 Deze m clips zijn niet geschikt voor mijn kas, net nog even op google gezocht en JA ik heb ze gevonden.In Alblasserdam heeft een kassenbouwer de zelfde clips als op mijn eerste foto.20 cent per stuk Iedereen bedankt voor het meedenken, ik ben voorzien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.