Geplaatst: 23 juni 20178 j Geen idee hoe groot die invloed uiteindelijk zou zijn maar waarom zou je ze laten zitten ? -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 24 juni 20178 j ne ik trek ze af als ze nog kleiner zijn dan een centimeter en nu groeit de hoofdstengel ongeveer 1 cm per uur en mag je alle mannen wegdoen als je zeker weet als hij bevrucht is ?
Geplaatst: 28 juni 20178 j Geen idee hoe groot die invloed uiteindelijk zou zijn maar waarom zou je ze laten zitten ?http://www.wikihow.com/Grow-Giant-Pumpkinsfrans bij deze site zeggen ze dat je in de 100- 140 liter moet geven in een week maar hoe doe je zoveel zonder dat de grond te nat is ? ik geef elke dag minder dan een liter dus ongeveer 5 liter per week en de grond is zo nat kijk 6 dagen later
Geplaatst: 7 augustus 20178 j ik denk dat hij de 100 kilo niet zal halen maar de 50 is nog mogelijk want nu weegt hij al 38.5 kilo en dit is denk ik door teveel water dat erdoor moest stromen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.